من بیشتر برای شما گریه می کنم دیگر نپرس اینکه چرا گریه می کنم آقا ، تمام فاطمه نذرِ نگاه توست

من بیشتر برای شما گریه می کنم دیگر نپرس اینکه چرا گریه می کنم آقا ، تمام فاطمه نذرِ نگاه توست

من بیشتر برای شما گریه می کنم دیگر نپرس اینکه چرا گریه می کنم آقا ، تمام فاطمه نذرِ نگاه توست

من بیشتر برای شما گریه می کنم دیگر نپرس اینکه چرا گریه می کنم آقا ، تمام فاطمه نذرِ نگاه توست

من بیشتر برای شما گریه می کنم دیگر نپرس اینکه چرا گریه می کنم آقا ، تمام فاطمه نذرِ نگاه توست
من بیشتر برای شما گریه می کنم دیگر نپرس اینکه چرا گریه می کنم آقا ، تمام فاطمه نذرِ نگاه توست
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من بیشتر برای شما گریه می کنم دیگر نپرس اینکه چرا گریه می کنم آقا ، تمام فاطمه نذرِ نگاه توست

من بیشتر برای شما گریه می کنم

دیگر نپرس اینکه چرا گریه می کنم

 

آقا ، تمام فاطمه نذرِ نگاه توست

آری امیر ، داغ تُرا گریه می کنم

 

از دست مهربانیِ همسایه ها دگر

از این به بعد پیش خدا گریه می کنم

 

جانی نمانده است که ریزم به پایتان

بی جانم و بدون صدا گریه می کنم

 

***

 

گفتم برای فاطمه جانی نمانده است

حتی برای اشک ، توانی نمانده است

 

گفتی بمان ، امان بده با حیدرت برو

وقت سفر رسیده ، امانی نمانده است

 

بعد از سه ماه ، ماه به تو سر زده ، بیا

سیرم نگاه کن که زمانی نمانده است

 

این پیرزن ، جوانِ دو سه ماهِ قبلِ توست

در پیکرم اثر زجوانی نمانده است

 

ماهِ شکسته ی نود و پنج روزه ام

تا لحظه ی غروب ، زمانی نمانده است

 

***

 

او رفت و هرچه بود ، خدا برد با خودش

حتی ز قبر یار ، نشانی نمانده است

 شاعر: محمد ناصري


تعداد بازديد : 233
چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت: 17:49
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف