سالار زينب(س) اسير كوچه شدن ارزش تورا دارد سرت كه هست اسيريِ اينچنيني هست من از كنار بزرگان

سالار زينب(س) اسير كوچه شدن ارزش تورا دارد سرت كه هست اسيريِ اينچنيني هست من از كنار بزرگان

سالار زينب(س) اسير كوچه شدن ارزش تورا دارد سرت كه هست اسيريِ اينچنيني هست من از كنار بزرگان

سالار زينب(س) اسير كوچه شدن ارزش تورا دارد سرت كه هست اسيريِ اينچنيني هست من از كنار بزرگان

سالار زينب(س) اسير كوچه شدن ارزش تورا دارد سرت كه هست اسيريِ اينچنيني هست من از كنار بزرگان
سالار زينب(س) اسير كوچه شدن ارزش تورا دارد سرت كه هست اسيريِ اينچنيني هست من از كنار بزرگان
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سالار زينب(س) اسير كوچه شدن ارزش تورا دارد سرت كه هست اسيريِ اينچنيني هست من از كنار بزرگان

  سالار زينب(س)

اسير كوچه شدن ارزش تورا دارد

سرت كه هست اسيريِ اينچنيني هست

 

من از كنار بزرگان نميروم هرگز

تو هر كجا بروي باز همنشيني هست

 

اگرچه سنگ مزاحم شده ست اما جا

براي آنكه به دامانِ من نشيني هست

 

بيا نشان مده خود را كه سنگ اين مردم

درست ميخورد آنجا كه مه جبيني هست

 

دوباره دور و بر محملم شلوغ شده

از اين قبيل مكافات تا ببيني هست

 

اگر حريم تو بي معجرند اما شُكر

در اين شلوغي بازار آستيني هست

 

يكي مقابل نجمه يكي مقابل من

كنار هر سري اينجا دلِ غميني هست

 

چه ديده است مگر مادرم كه از امشب

مدام پشت سرت ناله ي حزيني هست

 

تو و تنور ، تنور و صداي يك مادر

ميان مادر و فرزند بوسه چيني هست

 

ز راه مانده چهل منزل خراب شده

خدا به خير نمايد چه اربعيني هست

(علي اكبر لطيفيان)


تعداد بازديد : 185
دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت: 1:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف