السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ابری شده چشمان من، ای آسمانم دیگر نمی آید صدایی از لبانم این زَجر

السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ابری شده چشمان من، ای آسمانم دیگر نمی آید صدایی از لبانم این زَجر

السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ابری شده چشمان من، ای آسمانم دیگر نمی آید صدایی از لبانم این زَجر

السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ابری شده چشمان من، ای آسمانم دیگر نمی آید صدایی از لبانم این زَجر

السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ابری شده چشمان من، ای آسمانم دیگر نمی آید صدایی از لبانم این زَجر
السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ابری شده چشمان من، ای آسمانم دیگر نمی آید صدایی از لبانم این زَجر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ابری شده چشمان من، ای آسمانم دیگر نمی آید صدایی از لبانم این زَجر

السلام علیک یا رقیه بنت الحسین

ابری شده چشمان من، ای آسمانم

دیگر نمی آید صدایی از لبانم

این زَجر ملعون زد مرا،چشمم شده تار

قرآن بخوان شیبُ الخضیب و همزبانم

...............................

دیگر نفسم به سینه شد تنگ

پیشانی تو، خورده چرا سنگ

ای بابِ غریب و شاه بی سر

شد روی نکوی تو، ز خون رنگ



شاعر:محمدمهدی عبدالهی

 

با تشکر از برادر عزیزم محمدمهدی عبدالهی بخاطر ارسال این شعر


تعداد بازديد : 179
شنبه 11 شهریور 1391 ساعت: 0:45
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف