امشب دلم بیاد محرم گرفته است مضمون شعرهای مراغم گرفته است یکبار هم نشد که بیایم حرم ولی هرشب دلم

امشب دلم بیاد محرم گرفته است مضمون شعرهای مراغم گرفته است یکبار هم نشد که بیایم حرم ولی هرشب دلم

امشب دلم بیاد محرم گرفته است مضمون شعرهای مراغم گرفته است یکبار هم نشد که بیایم حرم ولی هرشب دلم

امشب دلم بیاد محرم گرفته است مضمون شعرهای مراغم گرفته است یکبار هم نشد که بیایم حرم ولی هرشب دلم

امشب دلم بیاد محرم گرفته است مضمون شعرهای مراغم گرفته است یکبار هم نشد که بیایم حرم ولی هرشب دلم
امشب دلم بیاد محرم گرفته است مضمون شعرهای مراغم گرفته است یکبار هم نشد که بیایم حرم ولی هرشب دلم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امشب دلم بیاد محرم گرفته است مضمون شعرهای مراغم گرفته است یکبار هم نشد که بیایم حرم ولی هرشب دلم

امشب دلم بیاد محرم گرفته است

 

مضمون شعرهای مراغم گرفته است

 

یکبار هم نشد که بیایم حرم ولی

 

هرشب دلم بیاد شما دم گرفته است

 

هرروز میروند رفیقان یکی یکی

 

دستم به دامنت دل من هم گرفته است

 

ازفرش تابه عرش جهان درعزای توست

 

حتی خدابرای تو ماتم گرفته است

 

همراه قدتو کمرنخلهاشکست

 

از بی کسی تو دل عالم گرفته است

 

((باید مسیرقافیه هاراعوض کنم))*

 

شعرم کنون رویه ی دیگر گرفته است

 

دستی شکست وخاطره هایت مرورشد

 

حالا دلت به خاطر مادر گرفته است

 

*وامی از عباس احمدی

شاعر :مهدی چراغ زاده


تعداد بازديد : 255
دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت: 12:18
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف