كجاست منتظر تو، چه انتظار عجيبي ميان منتظرانت، عزيز من چه غريبي عجيب تر كه چه آسان نبودنت شده عادت

كجاست منتظر تو، چه انتظار عجيبي ميان منتظرانت، عزيز من چه غريبي عجيب تر كه چه آسان نبودنت شده عادت

كجاست منتظر تو، چه انتظار عجيبي ميان منتظرانت، عزيز من چه غريبي عجيب تر كه چه آسان نبودنت شده عادت

كجاست منتظر تو، چه انتظار عجيبي ميان منتظرانت، عزيز من چه غريبي عجيب تر كه چه آسان نبودنت شده عادت

كجاست منتظر تو، چه انتظار عجيبي ميان منتظرانت، عزيز من چه غريبي عجيب تر كه چه آسان نبودنت شده عادت
كجاست منتظر تو، چه انتظار عجيبي ميان منتظرانت، عزيز من چه غريبي عجيب تر كه چه آسان نبودنت شده عادت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
كجاست منتظر تو، چه انتظار عجيبي ميان منتظرانت، عزيز من چه غريبي عجيب تر كه چه آسان نبودنت شده عادت

كجاست منتظر تو، چه انتظار عجيبي

ميان منتظرانت، عزيز من چه غريبي

عجيب تر كه چه آسان نبودنت شده عادت

چه كودكانه سپرديم دل به بازي قسمت

چه بي خيال نشستيم... نه كوششي، نه وفايي

فقط نشستيم و گفتيم خدا كند كه بيايي

********

ما قیمت روز ارز را می دانیم

معیار بهای بورس در تهرانیم

فعلا دو سه روزیست هوا پس شده است

هر روز دعای عهد را می خوانیم

********

از جور زمانه ما شکایت داریم

اندازۀ کوه و صخره حاجت داریم

ما مشکلمان گرانی و بیکاریست

آقا به نبودنت که عادت داریم...

********

از دوری تو غمین و نالان هستیم

وز کردۀ خود کمی پشیمان هستیم

اصلیت ما را تو اگر می پرسی

از کوفه ولی مقیم تهران هستیم!

 

(آجرک الله یا صاحب الزمان)


تعداد بازديد : 365
پنجشنبه 26 مرداد 1391 ساعت: 13:45
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف