::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


khadem
آفلاین



ارسال‌ها: 1291
عضویت: 24 /10 /1390
تشکر کرده: 1
تشکر شده: 77
ارتباط ماه رمضان و امام زمان (عج)
RE : 1

به قلم : حجت الاسلام والمسلمین سید مجید موسوی(امام جمعه شهر چغادک )

ارتباط اول : وجود مبارک امام زمان (عج) که امام انسانها ، فرشتگان و اجنه و امام مکانها و زمانهاست است ویعنی این ماه امامی دارد که امام زمان (عج) است که امیر المومنین (علیه السلام) در مورد ایشان چنین می فرمایند : « مهدی من،وقتی ظهور کند زمان مطیع و گوش به فرمان اوست » و این ماه امامی دارد که امام زمان (عج) است .

دومین ارتباط : در این ماه مبارک رمضان این است که این ماه ، ماه پاک سازی است و فرصتی است که انسان خود را پاک و مطهر سازد واین امرمقدمه ای جهت ارتباط با امام زمان(عج) است ، یعنی با روزه داری و تحمل گرسنگی و تشنگی آنها را پاک و پاکیزه می کند و سپس وصل می کند به سرچشمه پاکی امام زمان (عج) .

سومین ارتباط : در این ماه این است که این ماه ، ماه نزول فرشتگان است ،اما این فرشتگان کجا نازل می شوند، این فرشتگان و این ملائکه فرودگاهی می خواهند فرودگاه این فرشتگان قلب مطهر امام زمان (عج) است .

چهارمین ارتباط : در این ماه این است که دستور است شیعه هر شب این آرزو را داشته باشد در ماه مبارک رمضان وچیست این آرزو اینکه هر شب بگوید ،خدایا ماآرزو داریم که دولت کریمه به ما بدهی که در این دولت اسلام واهل اسلام عزیز و نفاق و اهل نفاق ذلیل باشد .و هر شب باید آرزوی آمدن امام زمان را بکنیم (دعای افتتاح) .

ارتباط پنجم : این است که هر شب بعد از آرزو دستور است که شکایت کنیم از روزگار به نزد خداوند وبه این وضعیت خشنود نباشیم و بگوییم که خدا یا ما شکایت داریم بجهت از دست دادن پیامبرمان و اینکه امام زمان (عج) ما در غیبت طولانی است و شکایت داریم از تعداد زیاد دشمنانمان و کمی شیعیانمان .

ارتباط ششم : در این ماه این است که در شب قدر که شب امام زمان است یکی از دعاهایی که مستحب است بخوانیم دعای سلامتی آقا امام زمان است که مکررا" باید بخوانیم

ارتباط هفتم : در این ماه : دستور است بعد از هر نماز 5 گانه دعای بعد از فریضه « اللهم ادخل علی اهل القبور السرور» امام صادق (ع) می فرمایند : هنگام ظهور امام زمان (عج)است که مومنین در قبرها این شادی را به هم می رسانند

هشتمین ارتباط : بعد از هر نماز بخوانیم که خدا یا هر چه فقیر و مسکین است را بی نیاز کن

نهمین ارتباط : این است که بعد از هر نماز بخوانیم وبگوییم که خدایا هر چه گرسنه است را سیر کن و هر چه مریض است را شفا بده ...

دهمین ارتباط : اینکه بخوانیم خدایا هر چه فاسد است را ریشه کن کن ،که این ریشه کنی جز با ظهور امام زمان (عج) میسر نمی شود

یازدهمین ارتباط : با امام زمان در این ماه این است که بخوانیم بعد از هر نماز ،خدایا قرض ودین مسلمانان وما شیعیان را برطرف کن امام صادق (ع) می فرماید: پس از ظهور، امام زمان (عج) کلیه بدهی های شیعیان را هرچند به اندازه ذره خردلی باشد می پردازد.

دوازدهمین ارتباط : صیحه آسمانی است که از علائم حتمی ظهور است که جبرییل ندا سر می دهد حق با علی است و شیعیان علی است لذا ماه رمضان ماه تجلی ولایت است .

یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:39
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !