::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 1372
نویسنده پیام
fns4565
آفلاین



ارسال‌ها: 7
عضویت: 2 /5 /1395
تشکر کرده: 1
تشکر شده: 2
تولد امام
حضرت رضا (علیه السلام) در یازدهم ذیقعدﺓ الحرام سال 148 هجری در مدینه منوره دیده به جهان گشودند. از قول مادر ایشان نقل شده است که: \"هنگامی‌که به حضرتش حامله شدم به هیچ وجه ثقل حمل را در خود حس نمی‌کردم و وقتی به خواب می‌رفتم، صدای تسبیح و تمجید حق تعالی و ذکر \"لااله‌الاالله\" را از شکم خود می‌شنیدم، اما چون بیدار می‌شدم دیگر صدایی بگوش نمی‌رسید. هنگامی‌که وضع حمل انجام شد، نوزاد دو دستش را به زمین نهاد و سرش را به سوی آسمان بلند کرد و لبانش را تکان می‌داد؛ گویی چیزی می‌گفت.\"(2)
نظیر این واقعه، هنگام تولد دیگر ائمه و بعضی از پیامبران الهی نیز نقل شده است، از جمله حضرت عیسی که به اراده الهی در اوان تولد، در گهواره لب به سخن گشوده و با مردم سخن گفتند که شرح این ماجرا در قرآن کریم آمده است .
شنبه 02 مرداد 1395 - 11:01
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
nazgol1369
آفلاین



ارسال‌ها: 6
عضویت: 12 /12 /1398
تولد امام
RE : 1
ما در مجموعه الواپشن همواره در تلاش هستیم تا با عرضه
لوازم یدکی رنو
اصلی و
لوازم جانبی خودرو
اصلی آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم کنیممجموعهالوآپشن با قدمت بیش از 10 ساله و با تجربه فروش به میلیون ها مشتری چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین در جایگاهی است که امروزه به همکاران فروش در سراسر ایران قطعات اصلی رنو را ارسال می کند و به صورت عمده و جزئی در حال فروش قطعات یدکی و جانبی رنو هستیم. همچنین در فضای اینترنت کشور با دارا بودن فروشگاه آنلاین مشتمل بر هزاران قطعه کوچک و بزرگ رنو ، فروشگاهی کامل از قطعات خودروهای رنو را آماده کرده ایم تا از هر نقطه ایران دسترسی به محصولات اصلی را داشته باشیدهمچنین برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را دریافت کرده ایمدیگر محصولات مرتبط
کیت ضربه گیر کمک فنر تالیسمان
تجهیزات جانبی رنوتالیسمان
شنبه 05 مهر 1399 - 10:08
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !